Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων
Ακυρώσεις Παραγγελιών
Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο demetreskaklias@gmail.com ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2102612356. Παραγγελίες που μένουν σε εκκρεμότητα λόγω ελλιπούς επικοινωνίας, λανθασμένων στοιχείων, έλλειψης διαθεσιμότητας ή μη πληρωμής του απαραίτητου ποσού, στο πέρας των 5 ημερολογιακών ημερών ακυρώνονται αυτόματα. Παραγγελίες με προϊόν που η έκπτωση του ξεπερνά το 90% θεωρούνται λάθος συστήματος και ακυρώνονται. Επίσης, η εταιρεία μας μπορεί να ακυρώσει μετά το πέρας 5 ημερολογιακών ημερών, μια παραγγελία εάν δεν γίνει έγκυρη πληρωμή από τον Πελάτη.
Επιστροφές Προϊόντων
Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολήs e-mail στο demetreskaklias@gmail.com. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο – Δελτίο Αποστολής). Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.
Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει την επιστροφή του προϊόντος και αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα από την Εταιρία.
Η επιστροφή πραγματοποιείται υπ’ ευθύνη του Πελάτη. Για την επιστροφή των προϊόντων, εκτός από την περίπτωση που ευθύνεται ο μεταφορέας, ο αγοραστής επιβαρύνετε με το κόστος των μεταφορικών παράδοσης και επιστροφής.
Οι επιστροφές χρημάτων των προϊόντων που έχουν επιστραφεί γίνονται αφού η Εταιρία έχει παραλάβει το προιόν και ελέγξει την κατάστασή του και μέσα στο πρώτο 10ήμερο από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της επιστροφής.
Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση. Αν το προϊόν που επιστράφηκε είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές, μια μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τη διάγνωση που θα πραγματοποιηθεί από την εταιρεία μας.